Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής ΕκπαίδευσηςΠτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής ΕκπαίδευσηςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνProficiency στην Αγγλική ΓλώσσαΠιστοποίηση B επιπέδου στους Η/Υ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Από το 2002 έως και σήμερα,οργανική θέση στη Λεόντειο Σχολή ΑθηνώνΑπό το 2005 έως και σήμερα Συντονιστής παιδαγωγικού έργου και εκπαιδευτικού σχεδιασμού των Τάξεων Α και Β Δημοτικού. Από το 2015 υπεύθυνος για την εφαρμογή του προγράμματος ατομικών καικοινωνικών δεξιοτήτων <<Βήματα για τη ζωή>> στις δύο πρώτες τάξεις. Μέλος της 5μελούς ομάδας που διαχειρίζεται την ομαλή μετάβαση τωνπαιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Συνεργασία έξι χρόνων με παράλληλη στήριξη μέσα στην τάξη
ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Δεξιότητες για μια απρόσκοπτη μάθηση της πρώτης ανάγνωσης καιγραφής,μικροδιδασκαλία πρώτης ανάγνωσης. Μαθητές με ιδιαιτερότητες στο γενικό σχολείο. Ενισχύοντας τους αδύναμους κρίκους στην αλυσίδα κατάκτησης της γνώσης. Προβλήματα συμπεριφοράς και τρόποι αντιμετώπισής τους. Διαπροσωπικές σχέσεις και υπευθυνότητα. Διαταραχές παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Προβλήματα συμπεριφοράς στην σχολική τάξη :Από την θεωρία στην πράξη. Πρόγραμμα κοινωνικών και ατομικών δεξιοτήτων <<Βήματα για τη ζωή>>. Ασφαλές άγγιγμα-Ίδρυμα Ελίζα. Μελέτη και ανάλυση δασκαλομαθητικών-διαμαθητικών αλληλεπιδράσεων και λογισμικά Μαθηματικών Δημοτικού. Διδασκαλία των Μαθηματικών-Διδακτικά εργαλεία. Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Προηγμένες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Βιωματικές δραστηριότητες στις Φυσικές Επιστήμες. Το εκπαιδευτικό δράμα μέσα στην τάξη. Η διδασκαλία των κειμενικών ειδών στο Δημοτικό Σχολείο.